Címkék

2012. március 18., vasárnap

A gondok kezdete

Ööö.. ez legalább 16os, de inkább 18as tartalom!

- Sajnálom, de az ön életére két napja lejárt a garancia. Látja? Itt! Elfelejtették lepecsételtetni a jótállást, s így csak a hét napos kötelező visszaváltás az érvényes, ami tegnap előtt lejárt - Mindezt olyan mosollyal az arcán közölte velem Segíthetek? Eszter, hogy legszívesebben sajtreszelővel rendeztem volna át a vigyorát. Nagy lyukon. Nem azt mondom, hogy utálom az efféle kirakatembereket, de hogyha égne, és nálam lenne egy pohár víz, meginnám. És most akkor mit kezdjek az életemmel? Tessék itt vagyok, lassan már tíz naposan. És fújódom fel! Ronda kövér hólyagcsíra leszek... Tisztán látszik, hogy inkompetens az egész élethez. Úgy értem, tessék, nézd csak meg ezt a génállományt... Röhely! Méghogy a második generációban jön elő a recesszív öröklődés... És pont engem kellett ezeknek összeörökíteniük. Hogy anyámat is ujjazná meg Rozsomák! Tisztán látszik: Sportolónak nyüzüge leszek, politikusnak túl egyenes. Popsztár nem leszek, a Valóvilág szintjére meg majdani neveltetésemből fakadóan nem leszek hajlandó lesüllyedni. Neeeem, nem tisztességre fognak nevelni, nehogy azt hidd. Kontraszelekció. Amekkora ribanc az anyám, olyan szűzies leszek én. Már most látom, micsoda pánik lesz, mire egyáltalán két kezére szűkíti az apajelöltek listáját.
Tiszta csalódás leszek anyámnak. Hörr..Még nem is mondta, de már itt cseng az őssejtemben a szava “Az én kicsi különleges fiam...” Na persze, pont mint a többi hétmilliárd... “Sokra viszed, meglásd!” Csak ha az új Empire State Building építkezésére hordom a téglát. Mert ott sok lesz...
Ejj de nekikeseredtem. Nem tehetek róla az ideg... A stressz és ez a folytonos teljesítménykényszer kikészít... Láttad egyáltalán az ütemtervet? Laza kilenc hónap alatt egy szaros sejtből kell kihozzak egy komplett embert? Hülyék ezek? Mit szívnak? Hát kínainak nézek én ki? Apám talán csíkszemű volt? Muterból kinézem, na de itt semmiféle utasítás nincsen sárga bőrre... Nem? Nem vgyok? Akkor meg ne kívánjanak tőlem embertelen teljesítményt! EU-s támogatás meg persze szar se. Mindent önerőből meg hitelből... De ideges lettem!  Kell egy slukk. ANYA!!!!! ANYA HA HALLASZ GYÚJTS MÁR RÁ!!!!!! De utálom, hogy nincsen szám.
Na jó, nézzük mink van még raktáron: 16 éves korától erősen kopaszodik. Mégis minek teremtett engem az Isten? Focilabdának a VB-re? Ilyen ambíciókkal, amit itt tudat alatt belémszugerálnak
ÁÁááááh ez az... Pálinka. Megvan a maga jó oldala, hogy még nem tudja hogy terhes....
Hehe.. Terhes.... Teher vagyok... Eddig húsz darab sejt, de teher... Kábé hatmilliószor férnék el egy mellimplantjában, és én vagyok a teher. Oszt majd szophatom a zacskóstejet... hiphip hurrá.
Ilyen szülői példa mellett egy darab roncs leszek, semmi több. Főleg ha ilyem mennyiségben dől ide be az alkohol meg ez a... mi a szar ez az anyag? Nemtom, de tetszik... Hű bazz, mióta vannak pónisejtek idebent? És miért lángolnak? De dögös.... Ja ne... Ne menj! NEEEEEE! Ürül az anyag... Adjál még anya! Hallod?!!? ADJÁL! Kell a póniigéret! Most! Nem figyelsz? Nem figyel....  Öreg hiba... Ezért hányni fogsz! 3 2 1...
Így ni! igen igen... Lepődj csak meg! Igen, ahogy sejted... Jövök. Egy szép új élet!

2 megjegyzés: