Címkék

2012. május 6., vasárnap

napi szőlőtőle

  Abban az  időben  Jézus ezt  mondta  tanítványainak: Én  vagyok  az  igazi
  szőlőtő, és  Atyám  a  szőlőműves.  Minden  szőlővesszőt,  amely  nem  hoz
  gyümölcsöt  bennem,  lemetsz  rólam,  azt  pedig,  amely  gyümölcsöt  hoz,
  megtisztítja, hogy még többet teremjen.  Ti már tiszták vagytok a  tanítás
  által, amelyet hirdettem nektek. Maradjatok  bennem, akkor én is  bennetek
  maradok. Miként a szőlővessző nem hozhat gyümölcsöt magától, ha nem  marad
  a szőlőtőn, úgy ti sem, ha nem maradtok bennem. Én vagyok a szőlőtő, ti  a
  szőlővesszők. Aki bennem  marad, és  én őbenne,  az bő  termést hoz,  mert
  nélkülem semmit sem tehettek.  Aki nem marad bennem,  azt kivetik, mint  a
  szőlővesszőt, és elszárad. Összeszedik, tűzre vetik és elégetik. Ha bennem
  maradtok, és szavaim is bennetek maradnak, akkor bármit akartok, kérjétek,
  és megkapjátok. Azáltal dicsőül  meg Atyám, hogy bő  termést hoztok, és  a
  tanítványaim lesztek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése